Адаптація учнів до шкільного навчання

d4493ad7 efaf 4b29 8bd7 c69217386dac

Початок навчання в школі, перехід із початкової школи до середньої, з середньої – у старшу справедливо вважають кризовими періодами. Подібні періоди в житті та діяльності дітей висувають специфічні проблеми, які вимагають особливої уваги педагогів, батьків, шкільних психологів.

У найпоширенішому своєму значенні шкільну адаптацію слід розуміти, як пристосування дитини до нових умов, нових стосунків, вимог, видів діяльності, режиму життєдіяльності.

Важливим видом підтримки адаптації на паралелях 1-х, 5-х і 10-х класів є психологічний супровід. Це діагностична, профілактична, корекційна та консультаційна робота з боку практичного психолога Уличненського ЗЗСО І-ІІІ ст. з усіма учасниками навчально–виховного процесу. На початковому етапі психологічного супроводу (вересень – жовтень-листопад) психологом проведено діагностичну роботу серед дітей першокласників, п’ятикласників, десятикласників, батьків, педагогів та надано рекомендації. На другому етапі(грудень-січень ) проводились корекційно-розвивальні заняття та консультування.

  • 6972012f 19b8 4bc9 a58d 088ba1766a02 6c9f23d3 bc76 4be8 b14c d2a96ff0cf0e fc021633 1f5e 4ea5 aab3 be009fe6100a ad7302bc 54d9 46a0 b3fe 2d7134dda177 d6e9ff04 99d4 41f9 b737 a5c7d518bdf7 078e5fc6 1efc 4dd0 93b0 8451ac01692a 27548c69 29fc 4e0c a2c0 257cfa835b15 bf27d493 639e 4f68 8971 b61ea825de14 2dfc8cdf 2f10 48e2 9fba 7ea359d86e4c 8ed61a42 3724 46c1 a1dc 86403d3819ef 2c7e8fcf ac3c 426d 9f8f 4aec02650326 1a0d062c 92f5 4e9d b660 27ce48b10592 ccf15d4c a017 4ea3 a6bd 409b428d9ada b16eeebd 28bb 44ea 8d9a cbd643ecbd86
Поширити: