
Початок навчання в школі, перехід із початкової школи до середньої, з середньої – у старшу справедливо вважають кризовими періодами. Подібні періоди в житті та діяльності дітей висувають специфічні проблеми, які вимагають особливої уваги педагогів, батьків, шкільних психологів.
У найпоширенішому своєму значенні шкільну адаптацію слід розуміти, як пристосування дитини до нових умов, нових стосунків, вимог, видів діяльності, режиму життєдіяльності.
Важливим видом підтримки адаптації на паралелях 1-х, 5-х і 10-х класів є психологічний супровід. Це діагностична, профілактична, корекційна та консультаційна робота з боку практичного психолога Уличненського ЗЗСО І-ІІІ ст. з усіма учасниками навчально–виховного процесу. На початковому етапі психологічного супроводу (вересень – жовтень-листопад) психологом проведено діагностичну роботу серед дітей першокласників, п’ятикласників, десятикласників, батьків, педагогів та надано рекомендації. На другому етапі(грудень-січень ) проводились корекційно-розвивальні заняття та консультування.